Hoe kunnen wij u helpen ?

Spreek met een expert

Het technologisch landschap verandert snel en hervormt heel wat industrieën aan een ongezien tempo. Bedrijven en publieke organisaties moeten sneller innoveren, zij moeten efficiënter en meer flexibel werken, meer klantgericht zijn en tegelijk garant blijven staan voor continuïteit en veiligheid. Bij NRB willen wij onze klanten bijstaan in het beheer, de optimalisatie en de transformatie van hun business met behulp van een complete portefeuille aan ICT-diensten en -oplossingen.

La CILE s’appuie sur l’expertise de NRB pour se préparer à l’avenir

Depuis 1913, la Compagnie Intercommunale Liégeoise des Eaux (CILE) fournit de l’eau potable à plus ou moins 580.000 personnes dans diverses villes et communes en région liégeoise. La Compagnie a récemment franchi les premières étapes de sa transformation numérique en déployant Office 365 et SAP HANA en guise de solution ERP.

Frans

Des hôpitaux belges optimisent leurs processus financiers et logistiques grâce à SAP HANA implémentée par Xperthis

Les hôpitaux sont confrontés à de solides défis numériques et sont plus que jamais contraints à innover. Les flux de données qui doivent être traités chaque jour sont considérables. Il existe des innovations technologiques capables de les aider dans ce domaine. Les départements financier et logistique de 50 hôpitaux étaient demandeurs d'un soutien pour leurs processus internes.
Frans

Pagina's

Abonneren op NRB  RSS

Nieuws

Gepubliceerd op 02/04/2020

"Wij zitten, net als u en haast de hele wereld, midden in de Corona-crisis. Dit zijn bijzonder onzekere tijden en niemand weet wat de impact van deze crisis zal zijn op onze maatschappij en bedrijven..."

Gepubliceerd op 01/04/2020

Elk jaar nemen de 200 Belgische en Luxemburgse organisaties die de belangrijkste afnemers (*) van ICT-outsourcingdiensten zijn, deel aan een Whitelane-onderzoek om hun tevredenheid over hun ICT-dienstverleners te beoordelen.

Nieuws

  • Gepubliceerd op 02/04/2020

    "Wij zitten, net als u en haast de hele wereld, midden in de Corona-crisis. Dit zijn bijzonder onzekere tijden en niemand weet wat de impact van deze crisis zal zijn op onze maatschappij en bedrijven..."

  • Gepubliceerd op 01/04/2020

    Elk jaar nemen de 200 Belgische en Luxemburgse organisaties die de belangrijkste afnemers (*) van ICT-outsourcingdiensten zijn, deel aan een Whitelane-onderzoek om hun tevredenheid over hun ICT-dienstverleners te beoordelen.

  • Gepubliceerd op 12/03/2020

    De redactie van Trends-Tendances heeft Afelio verkozen tot ambassadeur van de Trends Gazellen 2020 in de categorie middelgrote ondernemingen voor de provincie Luik. Afelio, dat deel uitmaakt van de NRB Groep werd in de bloemetjes gezet tijdens de officiële uitreiking van de Trends Gazelles 2020. De rest van het artikel is alleen beschikbaar in het Frans (...)

evenementen

09/09/2020

We verwelkomen u op onze stand (09.C124) om uw "cloud-ambities en -zorgen" te bespreken.

23/09/2020

NRB neemt deel aan BELGIAN CLOUD SUMMIT 2020 dat op 29 april plaatsvindt in de Dockx Dome Brussels. We verwelkomen u op onze stand om uw "cloud-ambities en -zorgen" te bespreken.

Events

Case stories

  • Cile

    Al sinds 1913 levert de Compagnie Intercommunale Liégeoise des Eaux (CILE) drinkwater aan meer dan 580.000 inwoners van verschillende steden en gemeenten in de Luikse regio. Het bedrijf zette recent de eerste stappen in zijn digitale transformatie door te kiezen voor Office 365 en voor SAP HANA als nieuw ERP-pakket.

  • Ores

    De Waalse beheerder van de elektriciteits- en gasnetten ORES voorziet energie aan 1,3 miljoen afnamepunten en 198 Waalse gemeenten. Goed voor een jaaromzet van ruim 500 miljoen euro. Daarvoor worden er maandelijks 3 miljoen facturen afgedrukt. Een kolossaal werk dat sinds kort wordt uitbesteed aan NRB.

  • Eurogentec, een Luiks bedrijf dat internationaal actief is, liet informaticadienstverlener NRB SAP installeren bij haar Amerikaans filiaal Anaspec.

  • Sibelga

    Bij Sibelga werken 1.000 mensen, waarvan er 750 een computer gebruiken. Zij telefoneren ongeveer 800 keer per maand naar NRB’s servicedesk. Gemiddeld worden nu 650 van die oproepen onmiddellijk opgelost. Jean-Louis Mapessa: “Dat ligt in lijn met het slaagpercentage van 80% dat we vereisen, wat ons veel tijd en geld bespaart. Bovendien zijn mijn collega’s veel gelukkiger wanneer hun computerproblemen snel opgelost worden.”

In us they trust...

Contact us :

  • Mail us
  • Phone us

Follow us :

  • Linked In
  • Twitter
  • Google +
  • Slideshare
  • Youtube
  • Flickr

Contacteer ons

Luik

t. +32(0)4 249 72 11

Brussel

t. +32(0)2 286 57 11

Stuur een bericht

Partnerships & Certificeringen

Abonneren op NRB  RSS