Jaarverslag 2014

woensdag 13 mei 2015

Jaarverslag 2014Met veel trots kondigen we aan dat ons jaarrapport van 2014 vanaf nu beschikbaar is in de vorm van een mobiele applicatie voor tablets.

In dit jaarverslag van 2014 nodigen NRB en zijn dochterondernemingen je uit op een reis. Wij nemen je mee en stellen je voor aan onze klanten overal in België. Zij zijn onze beste ambassadeurs, dus laten wij ze maar al te graag aan het woord.

Terwijl je leest, zal je aan de hand van hun getuigenissen ontdekken welke diensten wij zoal bieden. Wij hopen dat je op die manier onze voornaamste doelstelling ontdekt: onze klanten meer waarde bieden dan alle andere leveranciers. Met onze gepersonaliseerde IT-oplossingen helpen wij hen te evolueren, beter te presteren, productiever te zijn, efficiënter te werken en zelf te beantwoorden aan de verwachtingen van hun klanten.

De app werd volledig gemaakt door de teams van NRB en Afelio met de technologie van Adobe Digital Publishing Suite (Adobe DPS). Die kan je downloaden via de App Store (Apple iOS) of Google Play (Android). Meer informatie hierover vind je op de pagina van onze website die onze Digital Publishing-oplossing beschrijft.

Download in de App Store   Get it on Google Play Download PDF

Instance