SAP verlengt certificaat van NRB als Partner Center of Expertise

maandag 1 december 2014

In juni 2012 behaalde NRB het certificaat van SAP Partner Center of Excellence (PCOE). Na een tweejaarlijkse audit verlengde SAP die erkenning op 24 november 2014.

SAP voerde het PCOE-certificaat in, in het kader van zijn programma Partner Edge Channel. Daarmee garandeert het bedrijf dat de klanten van zijn partners voortdurend kwaliteitsondersteuning krijgen. Het PCOE-certificaat is voor de eindklant van een SAP-oplossing dé garantie dat de partner de SAP-normen naleeft, minimaal een basisondersteuning verzorgt én tools en competenties voor probleemoplossing in huis heeft die beantwoorden aan de kwaliteitsnormen en de regelmaat die de uitgever vereist.

De auditors testten alle aspecten van de ondersteuning (Service Desk, procedures van incidentbeheer, …) en controleerden het ervaringsniveau van de diverse serviceteams. Hun conclusie? NRB is perfect in staat om de VAR en niet-VAR SAP-klanten de juiste services te verlenen.

NRB beantwoordt zo aan de certificeringscriteria voor PCOE en aan het principe van continue verbetering die SAP vooropstelt. Het certificaat is twee jaar geldig. Het professionalisme van de teams en de uitgepuurde werkprocedures zijn de waarborg dat NRB zijn SAP-klanten kwaliteitsservice en -ondersteuning levert.

NRB biedt daarvoor een volledige waaier van onderhoudsdiensten voor de SAP-oplossingen aan:

  • Correctief onderhoud: herstel van de gelijkvormigheid van de oplossing als de gebruikers onregelmatigheden hebben vastgesteld ten opzichte van de vastgelegde technisch-functionele specificaties;
  • Evolutief onderhoud: behandeling van nieuwe noden van de klant, zoals een evolutie van de parameters of een nieuwe specifieke ontwikkeling;
  • SAP miniprojecten: ontwikkelingen die een aanpassing van de procedures vereisen en/of een impact hebben op meerdere SAP-modules;
  • Administratie van SAP-systemen: uitvoering van alle taken rond administratie en systeemexploitatie om SAP-omgevingen up-to-date te houden en hun optimale werking te garanderen (NRB biedt verschillende serviceniveaus en maatoplossingen aan);
  • Beheer van toegangsrechten: vastlegging en onderhoud van de functies en rechten van gebruikers om zo aan de veiligheidsvoorschriften te beantwoorden;
  • Gebruikersondersteuning (Service Desk): directe en real time toegang tot functionele en technische SAP-experts om de vragen van gebruikers snel te behandelen.

Wilt u meer informatie over onze services voor SAP-onderhoud? Stuur dan een mailtje naar Chantal Dupuis of bel haar op + 32 (0)475 24 00 24.

Instance

In us they trust...

Contacteer ons

Luik

t. +32(0)4 249 72 11

Brussel

t. +32(0)2 286 57 11

Stuur een bericht

Partnerships & Certificeringen