Hoe kunnen wij u helpen ?

Het technologisch landschap verandert snel en hervormt heel wat industrieën aan een ongezien tempo. Bedrijven en publieke organisaties moeten sneller innoveren, zij moeten efficiënter en meer flexibel werken, meer klantgericht zijn en tegelijk garant blijven staan voor continuïteit en veiligheid. Bij NRB willen wij onze klanten bijstaan in het beheer, de optimalisatie en de transformatie van hun business met behulp van een complete portefeuille aan ICT-diensten en -oplossingen.

NRB energises ORES

ORES, the Walloon electricity and gas networks operator, supplies energy to 1.5 million outlets in 197 Walloon communities, worth an annual turnover of over 500 million euro. 3 million invoices are printed every month. This is a colossal job that has recently been outsourced to NRB.

Engels

Servicedesk lost 80% van Sibelga’s aanvragen op in de eerste lijn

Bij Sibelga werken 1.000 mensen, waarvan er 750 een computer gebruiken. Zij telefoneren ongeveer 800 keer per maand naar NRB’s servicedesk. Gemiddeld worden nu 650 van die oproepen onmiddellijk opgelost. Jean-Louis Mapessa: “Dat ligt in lijn met het slaagpercentage van 80% dat we vereisen, wat ons veel tijd en geld bespaart. Bovendien zijn mijn collega’s veel gelukkiger wanneer hun computerproblemen snel opgelost worden.”

Nederlands

NRB stopt zijn energie in ORES

De Waalse beheerder van de elektriciteits- en gasnetten ORES voorziet energie aan 1,3 miljoen afnamepunten en 198 Waalse gemeenten. Goed voor een jaaromzet van ruim 500 miljoen euro. Daarvoor worden er maandelijks 3 miljoen facturen afgedrukt. Een kolossaal werk dat sinds kort wordt uitbesteed aan NRB.

Nederlands

NRB met son énergie au service d’ORES

Avec plus de 1,3 million de points de fourniture et 198 communes wallonnes desservies – pour un chiffre d’affaires dépassant les 500 millions d’euros – le gestionnaire des réseaux de distribution d’électricité et de gaz naturel ORES est amené à émettre et imprimer chaque année 3 millions de documents et factures. Un travail colossal qui est depuis peu pris en charge par NRB.

Frans

Une application mobile pour automatiser le contrôle qualité et générer des rapports

ISS a fait appel au Groupe NRB pour développer une application mobile destinée au contrôle de la qualité. Afelio, filiale de NRB spécialisée dans le domaine du mobile, a pris en charge l'ensemble des opérations : analyse des besoins, conception et développement de l'application, testing et mise en oeuvre.

Frans

Pagina's

Abonneren op NRB  RSS

Nieuws

Gepubliceerd op 03/02/2017

Vorige week donderdag 26/1 won de gemeente Houffalize de Smart Cities Award van Agoria met een mobiele toepassing die bedacht werd door de start up Letsgocity en ‘co-ontwikkeld’ werd door Afelio, de specialist in mobiele en webtoepassingen binnen de NRB Groep.

Gepubliceerd op 11/01/2017

Brussel, Herstal 11 Januari 2017 De integratie van de Trasys Groep in de NRB Groep is voltooid en is ook juridisch een feit sinds 1 januari 2017. De NRB Groep heeft een Europees Economisch Samenwerkingsverband (EESV) opgericht met de naam ‘Trasys International’.

Nieuws

Case stories

  • Ores

    De Waalse beheerder van de elektriciteits- en gasnetten ORES voorziet energie aan 1,3 miljoen afnamepunten en 198 Waalse gemeenten. Goed voor een jaaromzet van ruim 500 miljoen euro. Daarvoor worden er maandelijks 3 miljoen facturen afgedrukt. Een kolossaal werk dat sinds kort wordt uitbesteed aan NRB.

  • Sibelga

    Bij Sibelga werken 1.000 mensen, waarvan er 750 een computer gebruiken. Zij telefoneren ongeveer 800 keer per maand naar NRB’s servicedesk. Gemiddeld worden nu 650 van die oproepen onmiddellijk opgelost. Jean-Louis Mapessa: “Dat ligt in lijn met het slaagpercentage van 80% dat we vereisen, wat ons veel tijd en geld bespaart. Bovendien zijn mijn collega’s veel gelukkiger wanneer hun computerproblemen snel opgelost worden.”

  • Eurogentec

    Eurogentec, een Luiks bedrijf dat internationaal actief is, liet informaticadienstverlener NRB SAP installeren bij haar Amerikaans filiaal Anaspec.

In us they trust...

Contact us :

  • Mail us
  • Phone us

Follow us :

  • Linked In
  • Twitter
  • Google +
  • Slideshare
  • Youtube
  • Flickr

Contacteer ons

Service Desk

t. +32(0)4 249 77 77

Luik

t. +32(0)4 249 72 11

Brussel

t. +32(0)2 286 57 11

Stuur een bericht

Partnerships & Certificeringen

  • SAP Partner
  • Microsoft
  • ISO:9001
  • ISO:27001
Abonneren op NRB  RSS